Aanpak
Aanmelding
Je kunt je aanmelden via het contactformulier. Ook kun je eerst per email of telefonisch contact opnemen voor meer informatie. Het is ook mogelijk dat je werkgever je aanmeldt.
Intakegesprek
Na je aanmelding neem ik contact met je op om een intakegesprek te plannen.
Tijdens het intakegesprek maken we kennis met elkaar. Voor een succesvolle begeleiding is het belangrijk dat je een klik voelt.
We bespreken wat goed gaat en wat je anders wilt in je leven en we formuleren doelen voor de begeleiding. Je ontvangt een voorstel per mail zodat je dit thuis nog eens rustig kunt doornemen. Als je akkoord bent starten we de begeleiding.
Als ik inschat dat jouw doel niet past bij mijn expertise zal dit aangeven. We bekijken samen welke hulp beter passend is voor je kan zijn.
Begeleidingsvormen
Face-to-face
Telefonisch
Online
E-coaching
Informatie uitwisseling
Indien gewenst kan ik, met jouw toestemming, afstemmen over je begeleidingstraject met je huis-, arbo- of bedrijfsarts, HR-professional, casemanager of leidinggevende.
Afronding
Indien je werkgever je begeleiding heeft ingezet kan er een evaluatiegesprek volgen met je werkgever. Hierin worden de belangrijkste bevindingen die voor je werk relevant zijn besproken. We bereiden dit gesprek samen voor en jij bepaalt zelf wat je wilt delen over de begeleiding. Ook bespreken we wat je werkgever kan doen om jou te ondersteunen. Van het gesprek ontvang jij – en met jouw toestemming je leidinggevende – een beknopt verslag.